SSM / Protectia in caz de incendiu / Mediu

BOZP / PO / životní prostředí

Motto: Putem preveni riscurile in mod efectiv.

Beneficii:
Soluții complexe în siguranța muncii, protecția împotriva incendiilor și de protecție a mediului.
Noi vă vom proteja de sancțiuni din partea autorităților in materie.
Noi acționăm în conformitate cu cerințele legale aplicabile și în conformitate cu normele CSN, ISO, OHSAS si regulamentele aferente prin utilizarea informațiilor actualizate din domeniul nostru.
Toate problemele sunt rezolvate de către proprii noștri experți care au mulți ani de experiență și de expertiză în domeniu.
Solutiile noastre sunt complexe și echilibrate economic în funcție de nevoile clientului.
Noi reprezentăm clienții în negocieri cu autoritățile guvernamentale (Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Garda de Mediu).

Sanatatea si siguranta ocupationala in munca SSM – OHSAS 18001

Am stabilit un sistem de sanatate si siguranta la locul de munca:

  • vom efectua un audit initial de evaluare a conditiilor existente de siguranta
  • vom efectua audituri anuale de siguranta la locul de munca, inclusiv o propunere de masuri care trebuie intreprinse pentru a corecta deficientele
  • pregatim o documentatie completa de securitate a muncii, planuri de formare tematice, gestionarea si distributia de echipamente de protectie, etc.
  • toti angajatii vor fi instruiti
  • vom gasi si vom identifica riscurile – vom procesa analiza de risc
  • vom contribui la rezolvarea metodica a accidentelor legate de munca
  • com oferi un coordonator de birou pentru SSM la santierele de constructii

Protectia impotriva incendiilor

Vom stabili un sistem de protectie impotriva incendiilor:

  • vom efectua un audit initial de evaluare a conditiilor existente de protectie impotriva incendiilor
  • vom pregati un plan de siguranta in caz de incendiu pentru cladire
  • vom efectua controale si inspectii ale capacitatii
  • vom elabora documentatia de protectie impotriva incendiilor – integrarea operatiunilor, regulamentele de incendiu, regulamentele de inregistrare la birou impotriva incendiilor, instructiunile alarmei de incendiu
  • vom efectua inspectii preventive impotriva incendiilor, planurile de evacuare in caz de incendiu, documentatia referitoare la stingerea incendiilor, registru de inregistrare a incendiilor
  • vom instrui angajatii in protectia impotriva incendiilor, in functionarea biroului de inregistrare a incendiilor si vom efectua instruirea pentru membrii patrulelor de prevenire a incendiilor si pentru ofiterii de prevenire a incendiilor

Protectia mediului inconjurator – EMS

Vom institui un sistem de protectie a mediului:

  • vom efectua un audit initial sa evalueze conditiile existente in domeniul mediului
  • vom pregati planuri de urgenta
  • vom pregati regulamente de functionare
  • vom pregati orientari interne
  • vom asigura monitorizarea calitatii mediului prin intermediul auditurilor interne
  • vom instrui personalul in domeniul protectiei mediului
  • vom rezolva problemele de gestionare a deseurilor
  • vom tine o evidenta a deseurilor
  • vom aranja un permis pentru operarea unei surse stationare
  • vom procesa norme pentru utilizarea substantelor chimice si a amestecurilor
  • vom furniza rapoarte catre sistemul integrat de baze de date raportate (ROD)

Galerie Foto

Formular de contact

Alte contacte
  • +40 212 22 00 82
  • +40 799 878 203
  • www.okinfacility.ro
  • Unde ne poti gasi?
  • Green Gate Office Building
    Blv. Tudor Vladimirescu 22
    Etaj 11, unitatea 2c
    Sector 5, Bucuresti
    050883, Romania

  • Alte contacte
AHOLD
Ball
ČEZ
Honeywell
Hornbach
JTI
Komerční banka (CZ)

Republica Cehă,
Grup Société Générale

  • Servicii de FM și de curățenie pentru Praga și regiunea Boemia de Sud
  • Okin presta deja aceste servicii pentru Moravia de Sud
  • Cooperarea cu Okin Facility a început de la 1 octombrie 2015
  • Durata contractului este stabilită pentru 3 ani, cu posibilitatea de a prelungi termenele convenite pentru o perioadă suplimentară
  • Rețeaua cuprinde mai mult de 150 de sucursale
  • Suprafața totală deservită este de 120 000 m²
  • In calitate de client actual al OKIN, Komerční Banka a emis o licitație pentru un nou furnizor de FM si servicii de curatenie din cauza expirării contractului lor vechi.
  • Au existat câteva motive principale pentru succesul Okin în ofertă:
    • Relație pe termen lung cu KB pe toate nivelurile
    • Excelenta in furnizarea de servicii
    • Capacitatea Okin de a oferi soluții special adaptate care să răspundă exact așteptărilor clientului în ceea ce privește structura organizatorică, model de management, etc.
    • Okin Facility a oferit cele mai inovatoare soluții în comparație cu alți participanți
  • SERVICII DE FM:
  • Mentenanta tehnică a clădirilor
  • Controalele obligatorii (revizii)
  • Supravegherea activelor și administrarea tehnică
  • Servicii de EH & S
  • Alte tipuri de sprijin administrativ aplicabil sectorului bancar
  • SERVICII DE CURĂȚENIE:
    • Curățenie exterioară
    • Curățenie interioară
    • Livrarea si distribuirea de materiale sanitare
Mondelez (BG)
  • Două fabrici – cafea și ciocolată
  • 800 de angajați
  • 30.000 mp
  • Cooperarea cu Okin Facility a început în februarie 2010
  • Mondelez a avut un număr mare de furnizori pentru diverse servicii FM (aprox. 30) + personalul care desfășoară activități independente
  • Prea mulți oameni au fost alocati pentru administrarea tuturor serviciilor legate de FM
  • De-a lungul timpului introducerea de noi servicii (cu beneficii financiare pentru client)
  • Okin a introdus conceptul de IFM în fabricile Mondelez în BG
  • Pe baza soluției IFM, Mondelez a redus numărul de oameni implicati in acest proces
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Servicii de securitate
  • Amenajare a spatiilor verzi
  • Gestionarea deșeurilor
  • Servicii de spalatorie
  • Servicii de catering – din august ’15
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Curatenie interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Controlul dăunătorilor
Stop Shop (SK)

IMMOFINANZ Services Slovensko, s.r.o.

  • Retail / parcuri comerciale
  • 6 locații Stop Shop
  • 31 942 mp. Suprafata inchiriabila
  • 55 605 mp. suprafata parcare si spatiu verde
  • Nu există cerințe pentru sistemul de inventariere existent
  • Nici un sistem existent pentru echipamente și dispozitive de proprietăți individuale de înregistrare
  • Okin a conceptul de FM integrat
  • Okin a oferit consultanță în domeniul administrarii spatiilor verzi
  • Okin a introdus PSI, Help Desk
  • Extinderea numărului de proprietăți după licitație în 2015
  • Amenajarea spatiilor verzi
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Managementul energiei, monitorizarea consumului de la distanță
  • Managementul deșeurilor, servicii de mediu
  • Sănătatea și securitatea muncii, protecția împotriva incendiilor
  • Curatenie de interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Servicii de securitate inclusiv conexiune la distanță cu dispeceratul
NIKE
Office Depot
Philip Morris
Unicredit
Institutie financiara de renume (PL)
  • La nivel mondial companie lider în segmentul bancar
  • Contract internațional prin intermediul ECS si CBRE
  • Curatenie generala, servicii de zi cu zi, servicii intretinere spatii verzi.
  • 4 birouri in Wroclaw & 1 din Varșovia
  • Clientul nu a avut cunoștință de practicile curente ale companiilor FM upmarket
  • Fiecare dintre cele 5 birouri administrate separat, fără interacțiuni și sinergii
  • Nivelul de livrare de servicii -nesatisfăcător
  • Furnizor local de servicii de nivel calitativ slab
  • Contracte de muncă in afara legii, evitând platile catre stat
  • Lipsa managementului de proiect
  • Prezentarea unei soluții de servicii care aplică standarde Okin și fuzionarea acestora cu procedurile necesare
  • Analiza profundă a tuturor activităților
  • Construirea unei structuri de organizare a proiectului și model de comunicare pentru a asigura practici de management corecte
  • Tranziția de proiect și aplicarea proceselor
  • Măsurarea fiecarei activitati
  • Gestionarea cuprinzătoare pentru toate site-urile
  • Scăderea numărului total de angajati permanenti care să permită salariilor să crească pentru personalul de curatenie
  • Motivarea și creșterea productivității pentru următoarele servicii:
    • Curatenia birourilor
    • Serviciul zilnic
    • Spalarea ferestrelor si curatenia generala
    • Gestionarea deseurilor confidentiale si non-confidentiale
    • Servicii intretinere spatii verzi
    • Intreținerea tehnică suplimentară a unor dispozitive