Servicii tehnice

Technické služby

Motto-ul: Clădirea este asemanatoare cu corpul omenesc și trebuie să fie ingrijita în mod regulat și corespunzător. Cu un tratament adecvat, clădirea functioneaza bine pentru o lungă perioadă de timp. În Okin FACILITY știm ceea are nevoie construcția pentru o viață bună și indelungată și suntem fericiți să ne asigurăm că va beneficia cele mai bune servicii. Dumneavoastra nu trebuie să vă faceți griji cu privire la niciun lucru.

Beneficii:
Noi gestionăm procesele, colectarea de date și un plan de funcționare efectivă a operațiunilor.
Noi monitorizăm în mod transparent costurile, cerințele și sarcinile realizate.
Noi eficientizarea proceselor și reducerea costurilor existente.
Va punem la dispozitie servicii prin intermediul sistemului de „mentenanta mobila” (reducerea costurilor cu resursele, 24/7).
Noi reducem riscul de întreruperi neașteptate.
Noi oferim avantajele unei achiziții centralizate – reducerea costurilor materialelor și a serviciilor.

Administrare tehnica

„Fara acte pur si simplu nu se face.”

  • mentinerea si actualizarea documentatiei tehnice si operationale
  • cerintele sistemului electronic de comunicatii si monitorizare
  • procesarea si actualizarea periodica a orarelor de intretinere
  • stabilirea costurilor anuale de functionare a instalatiei
  • propuneri de optimizare a costurilor de exploatare
  • reprezentarea clientului in relatiile cu tertii

Serviciul de urgente

„Nu cautam problemele, noi le rezolvam.”

  • Serviciu de urgenta continua, inclusiv in zilele nelucratoare si sarbatori nationale
  • Interferenta – indepartarea unui accident in termenul convenit
  • Elaborarea documentatiei raportate defecteor, productia unui protocol privind eliminarea esecurilor
  • Prevenirea amenintarilor la adresa sanatatii si a vietii oamenilor din cladire
  • Prevenirea daunelor cladirii, mai mari, sau pe cale de consecinta, pentru indepartarea cauzelor necesare unui defect

Intretinerea cladirilor si servicii de constructii:

„Intretinerea preventiva si monitorizarea regulata a obiectelor – cel mai ieftin mod de a inlatura efectele unui accident – sa nu ii permiti sa apara.”

  • dovada defectelor
  • activitati de servicii, inclusiv piese de schimb
  • intretinerea de rutina de zi cu zi si monitorizarea cladirii si a echipamentelor tehnice
  • optimizarea tehnologiei operationale

Galerie Foto

Formular de contact

Alte contacte
  • +40 212 22 00 82
  • +40 799 878 203
  • www.okinfacility.ro
  • Unde ne poti gasi?
  • Green Gate Office Building
    Blv. Tudor Vladimirescu 22
    Etaj 11, unitatea 2c
    Sector 5, Bucuresti
    050883, Romania

  • Alte contacte
AHOLD
Ball
ČEZ
Honeywell
Hornbach
JTI
Komerční banka (CZ)

Republica Cehă,
Grup Société Générale

  • Servicii de FM și de curățenie pentru Praga și regiunea Boemia de Sud
  • Okin presta deja aceste servicii pentru Moravia de Sud
  • Cooperarea cu Okin Facility a început de la 1 octombrie 2015
  • Durata contractului este stabilită pentru 3 ani, cu posibilitatea de a prelungi termenele convenite pentru o perioadă suplimentară
  • Rețeaua cuprinde mai mult de 150 de sucursale
  • Suprafața totală deservită este de 120 000 m²
  • In calitate de client actual al OKIN, Komerční Banka a emis o licitație pentru un nou furnizor de FM si servicii de curatenie din cauza expirării contractului lor vechi.
  • Au existat câteva motive principale pentru succesul Okin în ofertă:
    • Relație pe termen lung cu KB pe toate nivelurile
    • Excelenta in furnizarea de servicii
    • Capacitatea Okin de a oferi soluții special adaptate care să răspundă exact așteptărilor clientului în ceea ce privește structura organizatorică, model de management, etc.
    • Okin Facility a oferit cele mai inovatoare soluții în comparație cu alți participanți
  • SERVICII DE FM:
  • Mentenanta tehnică a clădirilor
  • Controalele obligatorii (revizii)
  • Supravegherea activelor și administrarea tehnică
  • Servicii de EH & S
  • Alte tipuri de sprijin administrativ aplicabil sectorului bancar
  • SERVICII DE CURĂȚENIE:
    • Curățenie exterioară
    • Curățenie interioară
    • Livrarea si distribuirea de materiale sanitare
Mondelez (BG)
  • Două fabrici – cafea și ciocolată
  • 800 de angajați
  • 30.000 mp
  • Cooperarea cu Okin Facility a început în februarie 2010
  • Mondelez a avut un număr mare de furnizori pentru diverse servicii FM (aprox. 30) + personalul care desfășoară activități independente
  • Prea mulți oameni au fost alocati pentru administrarea tuturor serviciilor legate de FM
  • De-a lungul timpului introducerea de noi servicii (cu beneficii financiare pentru client)
  • Okin a introdus conceptul de IFM în fabricile Mondelez în BG
  • Pe baza soluției IFM, Mondelez a redus numărul de oameni implicati in acest proces
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Servicii de securitate
  • Amenajare a spatiilor verzi
  • Gestionarea deșeurilor
  • Servicii de spalatorie
  • Servicii de catering – din august ’15
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Curatenie interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Controlul dăunătorilor
Stop Shop (SK)

IMMOFINANZ Services Slovensko, s.r.o.

  • Retail / parcuri comerciale
  • 6 locații Stop Shop
  • 31 942 mp. Suprafata inchiriabila
  • 55 605 mp. suprafata parcare si spatiu verde
  • Nu există cerințe pentru sistemul de inventariere existent
  • Nici un sistem existent pentru echipamente și dispozitive de proprietăți individuale de înregistrare
  • Okin a conceptul de FM integrat
  • Okin a oferit consultanță în domeniul administrarii spatiilor verzi
  • Okin a introdus PSI, Help Desk
  • Extinderea numărului de proprietăți după licitație în 2015
  • Amenajarea spatiilor verzi
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Managementul energiei, monitorizarea consumului de la distanță
  • Managementul deșeurilor, servicii de mediu
  • Sănătatea și securitatea muncii, protecția împotriva incendiilor
  • Curatenie de interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Servicii de securitate inclusiv conexiune la distanță cu dispeceratul
NIKE
Office Depot
Philip Morris
Unicredit
Institutie financiara de renume (PL)
  • La nivel mondial companie lider în segmentul bancar
  • Contract internațional prin intermediul ECS si CBRE
  • Curatenie generala, servicii de zi cu zi, servicii intretinere spatii verzi.
  • 4 birouri in Wroclaw & 1 din Varșovia
  • Clientul nu a avut cunoștință de practicile curente ale companiilor FM upmarket
  • Fiecare dintre cele 5 birouri administrate separat, fără interacțiuni și sinergii
  • Nivelul de livrare de servicii -nesatisfăcător
  • Furnizor local de servicii de nivel calitativ slab
  • Contracte de muncă in afara legii, evitând platile catre stat
  • Lipsa managementului de proiect
  • Prezentarea unei soluții de servicii care aplică standarde Okin și fuzionarea acestora cu procedurile necesare
  • Analiza profundă a tuturor activităților
  • Construirea unei structuri de organizare a proiectului și model de comunicare pentru a asigura practici de management corecte
  • Tranziția de proiect și aplicarea proceselor
  • Măsurarea fiecarei activitati
  • Gestionarea cuprinzătoare pentru toate site-urile
  • Scăderea numărului total de angajati permanenti care să permită salariilor să crească pentru personalul de curatenie
  • Motivarea și creșterea productivității pentru următoarele servicii:
    • Curatenia birourilor
    • Serviciul zilnic
    • Spalarea ferestrelor si curatenia generala
    • Gestionarea deseurilor confidentiale si non-confidentiale
    • Servicii intretinere spatii verzi
    • Intreținerea tehnică suplimentară a unor dispozitive