Servicii energetice

Energetické služby

Motto-ul: Energia este scumpa, dar suntem in masura sa economisim pentru clienții noștri o cantitate mare din aceste cheltuieli.

Beneficii:
Noi reducem în mod substanțial consumul de energie și costul acesteia. Noi căutăm în mod activ oportunități de a face economii în costurile de exploatare.
Multumita măsurătorilor preventive și de monitorizare de la distanță putem exclude întreruperi neplanificate.

Gestionarea activa a energiei

  • Procesul de gestionare a nevoilor de energie ale clientului in productia, distributia si consumul de energie.
  • Monitorizarea permanenta, evaluarea si managementul.
  • Scopul principal este de a oferi servicii de incredere, economice si prietenoase cu mediul pentru a satisfice nevoile de energie ale clientului.

Optimizarea relatiilor contractuale cu furnizorii de energie

  • Alegerea furnizorului corespunzator de energie si negocierea conditiilor de aprovizionare.
  • Verificarea valorilor masurate si compararea acestora cu valorile negociate.
  • Estimare valorilor maxime, optimizarea capacitatii lunare suplimentare.
  • Negocierea lunara/anuala de achizitie suplimentara a capacitatilor rezervate.
  • Minimizarea sanctiunilor si penalitatilor associate cu achizitionarea de energie.

Tehnologia de monitorizare de la distanta

  • Datele on-line ofera posibilitatea unui timp de reactie mai scurt pentru a gasi conditii non-standard.
  • Colectarea datelor din toate punctele de date – retrageri instante de energie electrica, monitorizarea factorului de putere, conditii defectoase, etc.
  • Monitorizarea productiei – de exemplu: pe ora, eveluarea managementului energiei al companiei.
  • Tendinte cronologice si reale – afisarea grafica operativa a datelor scanate.

Masurare termografica

  • Masuratorile preventive ne permit sa ne concentram pe site-urile pre-selectate. Ca urmare, interventiile specifice sunt in cele din urma mai ieftine.
  • La gasirea unei defectiuni, reactia este instantanee si fara riscuri de accident.
  • Masurarea cablurilor electrice, conductelor, masinariilor si cladirii.

Analiza retelelor electrice (HV, LV)

  • Masurarea si prevenirea sunt una din modalitatile de a reduce cheltuielile.
  • Cresterea fiabilitatii echipamentelor electrice.
  • Prevenirea accidentelor.

Rapoarte tehnice, studii, modele conceptuale

  • Evaluarea expertului starii tehnice a echipamentului in intervalul specificat de client conduce la economia de energie sau la cresterea fiabilitatii.
  • Contine o descriere a modificarilor de proiectare, investitiile necesare, de economii si randamentul investitiilor.

Proiecte energetice cu economii garantate

  • Garantam economie de energie pentru clientii nostri.
  • Proiecte axate pe reconstructia aranjamentelor de iluminat, de masurare si reglare, de incalzire, de recuperare a energiei, cogenerare, etc.
  • Datorita monitorizarii continue, va sugeram optimizarea continua.

Auditurile energetice (EA), licentele de cladiri (EPC)

  • Pregatirea unui EA si EPC este o obligatie stabilita de lege.
  • EA si EPC sunt o sursa de informatii valoroase si pot fi un bun punct de plecare pentru punerea in aplicare a proiectelor de economisire a energiei.
  • EN ISO 50001 – un sistem de management al energiei.

Galerie Foto

Formular de contact

Alte contacte
  • +40 212 22 00 82
  • +40 799 878 203
  • www.okinfacility.ro
  • Unde ne poti gasi?
  • Green Gate Office Building
    Blv. Tudor Vladimirescu 22
    Etaj 11, unitatea 2c
    Sector 5, Bucuresti
    050883, Romania

  • Alte contacte
AHOLD
Ball
ČEZ
Honeywell
Hornbach
JTI
Komerční banka (CZ)

Republica Cehă,
Grup Société Générale

  • Servicii de FM și de curățenie pentru Praga și regiunea Boemia de Sud
  • Okin presta deja aceste servicii pentru Moravia de Sud
  • Cooperarea cu Okin Facility a început de la 1 octombrie 2015
  • Durata contractului este stabilită pentru 3 ani, cu posibilitatea de a prelungi termenele convenite pentru o perioadă suplimentară
  • Rețeaua cuprinde mai mult de 150 de sucursale
  • Suprafața totală deservită este de 120 000 m²
  • In calitate de client actual al OKIN, Komerční Banka a emis o licitație pentru un nou furnizor de FM si servicii de curatenie din cauza expirării contractului lor vechi.
  • Au existat câteva motive principale pentru succesul Okin în ofertă:
    • Relație pe termen lung cu KB pe toate nivelurile
    • Excelenta in furnizarea de servicii
    • Capacitatea Okin de a oferi soluții special adaptate care să răspundă exact așteptărilor clientului în ceea ce privește structura organizatorică, model de management, etc.
    • Okin Facility a oferit cele mai inovatoare soluții în comparație cu alți participanți
  • SERVICII DE FM:
  • Mentenanta tehnică a clădirilor
  • Controalele obligatorii (revizii)
  • Supravegherea activelor și administrarea tehnică
  • Servicii de EH & S
  • Alte tipuri de sprijin administrativ aplicabil sectorului bancar
  • SERVICII DE CURĂȚENIE:
    • Curățenie exterioară
    • Curățenie interioară
    • Livrarea si distribuirea de materiale sanitare
Mondelez (BG)
  • Două fabrici – cafea și ciocolată
  • 800 de angajați
  • 30.000 mp
  • Cooperarea cu Okin Facility a început în februarie 2010
  • Mondelez a avut un număr mare de furnizori pentru diverse servicii FM (aprox. 30) + personalul care desfășoară activități independente
  • Prea mulți oameni au fost alocati pentru administrarea tuturor serviciilor legate de FM
  • De-a lungul timpului introducerea de noi servicii (cu beneficii financiare pentru client)
  • Okin a introdus conceptul de IFM în fabricile Mondelez în BG
  • Pe baza soluției IFM, Mondelez a redus numărul de oameni implicati in acest proces
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Servicii de securitate
  • Amenajare a spatiilor verzi
  • Gestionarea deșeurilor
  • Servicii de spalatorie
  • Servicii de catering – din august ’15
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Curatenie interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Controlul dăunătorilor
Stop Shop (SK)

IMMOFINANZ Services Slovensko, s.r.o.

  • Retail / parcuri comerciale
  • 6 locații Stop Shop
  • 31 942 mp. Suprafata inchiriabila
  • 55 605 mp. suprafata parcare si spatiu verde
  • Nu există cerințe pentru sistemul de inventariere existent
  • Nici un sistem existent pentru echipamente și dispozitive de proprietăți individuale de înregistrare
  • Okin a conceptul de FM integrat
  • Okin a oferit consultanță în domeniul administrarii spatiilor verzi
  • Okin a introdus PSI, Help Desk
  • Extinderea numărului de proprietăți după licitație în 2015
  • Amenajarea spatiilor verzi
  • Administrarea tehnică a clădirilor și a echipamentelor
  • Managementul energiei, monitorizarea consumului de la distanță
  • Managementul deșeurilor, servicii de mediu
  • Sănătatea și securitatea muncii, protecția împotriva incendiilor
  • Curatenie de interior și exterior
  • Îndepărtarea zăpezii / serviciu de iarnă
  • Serviciul de urgență, mentenanta mobila 24/7
  • Servicii de securitate inclusiv conexiune la distanță cu dispeceratul
NIKE
Office Depot
Philip Morris
Unicredit
Institutie financiara de renume (PL)
  • La nivel mondial companie lider în segmentul bancar
  • Contract internațional prin intermediul ECS si CBRE
  • Curatenie generala, servicii de zi cu zi, servicii intretinere spatii verzi.
  • 4 birouri in Wroclaw & 1 din Varșovia
  • Clientul nu a avut cunoștință de practicile curente ale companiilor FM upmarket
  • Fiecare dintre cele 5 birouri administrate separat, fără interacțiuni și sinergii
  • Nivelul de livrare de servicii -nesatisfăcător
  • Furnizor local de servicii de nivel calitativ slab
  • Contracte de muncă in afara legii, evitând platile catre stat
  • Lipsa managementului de proiect
  • Prezentarea unei soluții de servicii care aplică standarde Okin și fuzionarea acestora cu procedurile necesare
  • Analiza profundă a tuturor activităților
  • Construirea unei structuri de organizare a proiectului și model de comunicare pentru a asigura practici de management corecte
  • Tranziția de proiect și aplicarea proceselor
  • Măsurarea fiecarei activitati
  • Gestionarea cuprinzătoare pentru toate site-urile
  • Scăderea numărului total de angajati permanenti care să permită salariilor să crească pentru personalul de curatenie
  • Motivarea și creșterea productivității pentru următoarele servicii:
    • Curatenia birourilor
    • Serviciul zilnic
    • Spalarea ferestrelor si curatenia generala
    • Gestionarea deseurilor confidentiale si non-confidentiale
    • Servicii intretinere spatii verzi
    • Intreținerea tehnică suplimentară a unor dispozitive